Schoolgirl

Mamy juz druga polowe wrzesnia. Miesiac ten obfituje niewatpliwie w niespodzianki, nowe wrazenia i przez to umyka nam miedzy palcami. Nela poszla do pierwszej klasy. Jest zadowolona, ma fajne kolezanki i kolegow, mila i symaptyczna wychowawczeynie, co jest najwazniejsze.

Do wczoraj jeszcze upajalismy sie cieplym powietrzem i sloncem w pelni. Wykorzystujac ostatnie promyki latowego sloneczka, wybralysmy sie z Nelka na przejazdzke rowerowa i tak spedzilysmy wspolnie fantastyczne popoludnie odpoczywajac od nauki i zadan domowych.

Szkola nasza jest pelna zasad, ktore sa rygorystycznie przestrzegane. Zaczynajac od stroju szkolego, ktory jest w kolorze granatowym. Taki stroj ogladam x3 przez 10 miesiecy w roku. Przez to, ze Pola i Lilli sa w klasie sportowej, wiec klada nacisk na to, aby ubior byl funkcjonalny i latwy do przebrania. To oznacza gora szkolna, dol spodnie. Jedyna nadzieja jest w Neli, ktora zalozy od czasu do czasu spodniczke, ale po malu preferuje szkolna wygode i czuje, ze spodnie pojda w ruch- brrr

Gdy tylko dziewczynki przychodza ze szkoly, sciagaja stroj szkolny i wskakuja w swoje ulubione rzeczy. Szczegolnie jesienia lubie, gdy na ulicach jest kolorowo, dlatego kupuje duzo kolorowych rzeczy i zestawiam ze soba, tak aby wspolgraly z wieloma innymi ubraniami.

NELA

  • bandana, shirt, shorts – ZARA FW18/19
  • vest- Moncler
  • socks- Collegien
  • shoes OCRA FW 1819

80 total views, 1 views today

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.