Krata na jesien – Il Gufo

Jesien zbliza sie wiekimi krokami, pora wiec na uzupelnienie garderoby o najmodniejsze ubrania i dodatki.

Jednym z wiodacych trendow tego sezonu pozostaje ponadczasowa krata. Dozwolone sa wszystkie rodzaje kraty: od vichy do szkockiej kraty.

Skorzystalam z ostatnich cieplych dni, aby pokazac Wam zdjecia jesiennej stylizacji bez plaszcza. Zastepujemy go grubym, miesistym, dlugim swetrem z obszernym kapturem. Fajna alternatywa na cieplejsze dni wrzesniowe, kiedy na welniany plaszcz jeszcze za wczesnie.

Krata przewija sie u nas przez caly rok, choc latem wole paski i kwiaty.

NELA

  • cardigan- Zara
  • shirt + trouser – Il Gufo
  • chelsea boots- Mrugala

52 total views, no views today

Petit Bateau dress

Czas komunijny juz rozpoczety. My takze bedziemy wkrotce ucztowac przyjecie Komuni Sw. przez Lilli. Z tej okazji przez ostatni czas bylam zajeta poszukiwaniem sukienek dla dziewczynek. Nie chcialam aby sukienki byly zbyt elegankie, z kokardami, tiulem itp. – typu cukierek lub beza ;), lecz delikatne i zarazem zwiewne- bardziej uniwersalne. Pierwszy wybor padl na sukienke frnacuskiej firmy Petit Bateau, ktora bedzie miala Nela , a dla Poli kupilam przepiekna, prosta, w paseczki sukienke Il Gufo.

NELA

  • dress- Petit Bateau SS18
  • shoes- Mrugala

211 total views, no views today